Fără categorie

BUDAPESTA, BRATISLAVA, PRAGA, VIENA – decat un circuit HOLIDAY BOUTIQUE

Spread the love

[yasr_overall_rating size=”large”]

Pentru mine, anul acesta, ZIUA mea si Craciunul au venit mai devreme, mult mai devreme dupa ce am primit cadou de la Alexandra Lazarescu de la Holiday Boutique alaturi de partenerii ei de la HelloHollidays – UN circuit ca-n povestile de iarna ale lui Hans Christian Andersen. Desi a lipsit TOTAL zapada din peisaj, ba, uneori, ploaia a fost mai abundenta decat nisipul din SAHARA, scorul final al aventurii, pe o scara de la 1 la 10 este de 20 PLUS si o sa va aduc suficiente argumente pentru asta. Dar inainte de a  trece in revista cateva puncte cheie vreau sa multumesc prin intermediul acestor randuri unor persoane minunate fara de care tot ceea ce urmeaza sa scriu in urmatoarele zile nu s-ar fi realizat.

12313780_10206773289823817_7661221592842327897_n

„Prima zi de iarna/ultima zi de vacanta/prima zi cu oameni noi/ ultima zi de regrete/ ne nastem sa descoperim lumea/ si traim in fiecare zi un prezent perpetuu. Orasele ar ramane doar ziduri creionate de timp in istorie daca n-ar exista oamenii care sa le dea viata, iar eu am avut parte de viata colorata in aceste zile pentru ca am fost inconjurat de oameni. Niciun oras n-ar fi avut farmec fara zambetul unui om pe nume Alexandra Lazarescu, Bratislava, Slovakia ar fi ramas doar un oras fara fotografiile unui om pe nume Camelia T Soare, Prague, Czech Republic ar fi ramas un loc rece fara portiile de umor spontan oferite de Florin Popescu, chipul meu ar fi ratacit neimortalizat in spatiu si timp daca nu era Claudia Miler sa ma surprinda in imagini graitoare, timpul in autocar ar fi trecut mai greu fara prezenta unui om precum Mihaela Becheru , intalnirile ar fi jocuri seci ale sortii daca n-ai revedea oameni deosebiti precum Ionela Toma si lista e mult mai lunga pentru ca Holiday Boutique NU e despre orase vizitate de oameni ci de prieteni care descopera sau redescopera orase. Multumesc Raluca Zamfir de la RanEvents Comm pentru ca datorita tie am avut sansa sa cunosc niste oameni extraordinari”

Dar sa inceapa povestea…

albaiulia

SELFIE romanesc la Alba Iulia

➡ De ce sa spui DA unui circuit care vorbeste de PIETE de Craciun ?

Va spun cu mana pe inima si degetele pe tastatura ca pana la Holiday Boutique – Nu am mai facut un circuit cu autocarul NICIODATA. Am avut proiecte si deplasari cu autocarul in Romania, Serbia, Republica Moldova, Bulgaria sau Ucraina, dar toate tarile pe care le-am vizitat de dincolo de UNGARIA le-am vizitat pana acum doar cu Avionul. Da, stiu, suna straniu sa spui ca „vizitezi” tari cu avionul pentru ca NU vizitezi nimic. In cel mai bun caz, daca pilotul are ruta undeva la 6-7.000 metri de sol altitudine si e cerul senin sa zici ca vezi UNGARIA, AUSTRIA, ITALIA, FRANTA din AVION, dar NU vizitezi nimic.

Da, intr-adevar, e mult mai confortabil un zbor de 2-3 ore decat un circuit in care mergi cu autocarul 10-12 ore, dar apoi stai si te intrebi- Cu timpul economisit ce faci? Dormi la hotel mai mult? Mergi mai multe zile pe aceleasi strazi?

Am fost recent la ROMA cu avionul si am avut timp in 5 zile sa vizitez suficient de multe lucruri pe jos, dar daca as fi avut un autocar la dispozitie si un ghid sunt sigur ca as fi vazut de cel putin 10 ori mai multe locuri si obiective.

Pentru ca un circuit Holiday Boutique NU e o varianta ieftina de vacanta ci e un concept inovativ de informatie turistica si atmosfera.

12313817_10206791562640626_1429395343333975201_n

➡ Cati dintre voi ati ras copios in avion?

Nu stiu de cate ori ati zburat voi cu avionul pana acum, dar eu de cate ori am zburat, m-am simtit ca intr-un autobuz plin de corporatisti. Nimeni nu rade, vorbesti incet cu colegul/a iubit/a de langa, nu te agiti, n-ai voie multe lucruri si putine iti sunt permise, cand aterizezi aplauzi dar nu faci asta DOAR pentru ca ai ajuns sanatos la sol ci pentru ca ai nevoie de o exteriorizare, ai nevoie sa-ti aduci aminte ca esti OM, ai suflet, emotii, dorinte si NU esti un numar pe un scaun care aterizeaza. Eu aplaud zgomotos in avion pentru ca simt nevoia sa-mi aduc aminte de mine si sentimentele mele.

Ce se intampla intr-un circuit in schimb. De vineri dimineata pana miercuri dimineata, de la ora 5.00 a.m la ora 5.00 a.m. am ras cu pofta, am descoperit expresii noi in limbajul colocvial gen – „Sa ne bibilim” (Marca Alexandra si Florin), „Si tie BRAVO” (Marca mea) si lista e muult mai lunga. Am ras, am plans, am ascultat muzica,  am dormit, m-am trezit, am cantat, am facut karaoke,  am spus bancuri, anecdote, ne-am numarat, ne-am jucat „Ce incape in geamantan”, „Alfabetul creativ”, „Trombon”, „MACAO”, ca sa sumarizez, as avea nevoie de cel putin 5 articole doar despre povestile din autocar fara nicio referinta la vreun obiectiv. Pentru ca un circuit inseamna VIATA. Intr-un circuit esti inconjurat de prieteni si daca la inceput toti iti sunt intr-un fel straini, dupa 5 ZILE ii simti pe toti, veri, unchi, bunici, frati, colegi, vecini SUNT ai tai, noii tai oameni pe care o sa-i revezi in caruselul vietii si cand se va intampla o sa spui – UITE-L pe Florin care rade tot timpul, uite, cea de colo e Cami care ramanea mereu in urma ca sa faca poze la usi, el e Mihai, ghidul cu mustata si cu simtul orientarii varza, Ea e Alexandra cu gropite, el e/EA e…

➡ Orasele au farmec cand esti inconjurat de prieteni

Ma opresc aici pentru ca urmeaza povesti si puteti sa credeti ca voi avea ce povesti… Ca sa va faceti o idee, va las cateva randuri cu CE am facut eu in perioada 27 – 2 decembrie

12295240_10206791557040486_8929238967729461314_n

BUDAPESTA – Orasul modelat de Dunare, unde podurile inca traiesc in povesti

ZIUA 1

Tur panoramic Budapesta: Dunarea, Cetatea, Bastionul Pescarilor, Podul cu Lanturi, Parlamentul, Podul Elisabeta;

ZIUA 2

Excursie la Cotul DunariiSzentendre (orasel turistic), Visegrad (Castelul in exterior – fosta resedinta a regelui Matei Corvin, panorama – Cotul Dunarii), Esztergom (Catedrala Catolica – locul de incoronare al regilor Ungariei si centrul milenar al catolicismului, panorama asupra Vaii Dunarii si Slovaciei – oraselul Storovo).

bratisla2

BRATISLAVA – Dragoste la prima vedere ascunsa pe strazi si in cladiri

Bratislava Biserica Incoronarii Mariei Tereza si faleza Dunarii.

bratislava1

ZIUA 3

PRAGA – Bere sculptata intre Vtlava si istorie

pra2

Tur Praga –deplasare cu autocarul la Castelul Praga (Hradul), apoi pietonal : Catedrala Sf. Vit, Manastirea Loreta, Ulitade Aur, Cartierul Mala Strana, traversare Podul Carol, Orasul Vechi (Piata Primariei, Ceasul cu Sfinti), cartierul evreiesc si Vaclavske Namestie (zona magazinelor de lux) si – Piata de Craciun de la Praga.

prag1

ZIUA 4

Excursie la Castelul Konopiste.

VIENA – Eternul vals al TIMPULUI

viena2

Viena – Roata Mare din Prater, Sediul ONU, Turnul Dunarii, traversarea Dunarii si RINGUL VIENEZ (Opera, Muzeul de Arta, Piata Maria Tereza, Parlamentul, Primaria, Universitatea, Burgtheatre).

Plimbare pietonala in RINGUL VIENEZ: Piata Eroilor, Palatul Hofburg, Catedrala Sf. Stefan, strazile comerciale Kartnerstrasse si Graben, Coloana Ciumei.

ZIUA 5

Budapesta si Alba Iulia.

Si asta nu e tot. Dar, asa cum am promis, revin cu povestile detaliate in cursul acestor zile si am ce POVESTI 🙂 Pe curand, pe orice rand!

BONUS – O piesa care ar trebui sa devina un must have in orice circuit HOLIDAY BOUTIQUE!

Detalii complete despre tarif, preturi, completari – aici.