Fără categorie

Pentru calatorii de vis ai nevoie de colegi ca-n vis!

Spread the love

[yasr_overall_rating size=”large”]

Worldventures-Romania-CWG_2801

La jumatatea lunii ianuarie, Romania a intrat si ea in portofoliul WorldVentures, o companie internationala cu actionariat din Statele Unite, alaturandu-se celorlalte 29 de tari membre. Romanii au acces de acum la servicii turistice atat in tara, cat si in strainatate, in conditii excelente de confort si la preturi mai atractive.

WorldVentures, o companie internationala de calatorii cu structura de actionariat cu sediul general in Texas, Statele Unite, a adaugat WorldVentures Romania in portofoliul sau, punand la dispozitia clientilor sai o serie de produse si experiente de viata prin vanzarea de abonamente pentru servicii de calatorie atat in grup cat si individual.

Prin intermediul WorldVentures ROMANIA si WorldVentures International, mai bine de jumatate de un milion de clienti ai companiei au deja ocazia sa calatoreasca in conditii foarte bune, la preturi convenabile, atat in tarile de origine, cat si in afara lor. Compania colaboreaza cu furnizori de top si hoteluri bine cotate, planuind ca reteta colaborarilor din Romania sa se bazeze pe aceleasi standarde inalte de calitate.

Worldventures-Romania-CWG_3388

Si pentru ca-mi plac provocarile, am incercat sa-mi imaginez cum ar fi sa calatoresc cu WorldVentures. Atentie, aceste randuri pot da dependenta!

DUMINICA 14 august 2017…ora 8:00 a.m.

M-am trezit cu fata la perna. La modul cat se poate de concret. Cu o seara inainte am avut o noapte de karaoke intens, simteam nevoia sa ma descatusez dupa ce o perioada buna iar devenisem prizonier intr-un spatiu care era din ce in ce mai strain de mine, dar, dintr-o data, telefonul meu facea figuri.

11733228_444559125723759_1512913925_n

In fine. Am inceput sa-mi refac telefonul pentru ca inainte cu o noapte l-am resetat de cel putin trei ori din bios, hard reset in toate functiile posibile si imposibile, am pierdut, din nou, toate numerele de telefon, unele dintre ele probabil trebuiau sa se piarda, si…din butoane in butoane, aplicatii, functii, widget-uri s-a facut 9:30 cand am realizat ca la 10:00 trebuia sa fiu la Piata George Enescu…

Nici bagajele nu le aveam facute asa ca in stilul dau totul pe emotie, am deschis sifonierul si am aruncat ca din grajd ce haine am putut in rucsac. Ca sa vedeti cat de heirupist am fost, am carat cu mine si laptop-ul pe care nici macar nu l-am deschis acolo si mult timp m-am intrebat DE CE l-am luat cu mine ?!

Am ajuns in statie la 9:40, cand a venit si autobuzul, apoi am ajuns la metrou la Brancoveanu, am nimerit la timp si metroul si intr-un final am ajuns la statia UNIVERSITATE, iar de acolo, la pas am gasit autobuzul. Statea precum o insula intr-un ocean de bitum gol, singura entitate motorizata dintr-un spatiu destul de vast. Un tablou care nu sugera furtuna de emotii si stari ce urma sa vina.

In autobuz. RUMOARE, dupa care a inceput calatoria.

Am facut un popas in zona Sinaia unde, surpriza, m-am revazut cu Laura Fronoiu ex-reporter Realitatea TV, actual reporter TVR. Ca sa nu ma mai lungesc. AM AJUNS. Am ajuns la VILA BRAN, care, de fapt, este un complex multilateral dezvoltat cu zeci de vile si cladiri, piscina, sauna, cimetograf, centru de echitatie, grup statuar. O splendoare de locatie. De ce aici!? Pentru ca aici s-a filmat si filmul ALT LOVE BUILDING…

1620369_1506408179596059_8471640959784353618_n

Ce mi-a placut a fost ca SOARELE, care s-a zgarcit atat de tare aproape o luna in Capitala, aici, pe cerul de la BRAN a stralucit si a incalzit fiecare clipa…Si la orizont, Piatra Craiului. O priveam cu jind de la distanta pentru ca e locul cu cele mai multe amintiri montane si, daca as avea mai mult timp liber, n-as incerca alti munti pentru ca nu m-am saturat niciodata de Piatra Craiului si nu ma voi satura vreodata…

11914557_10206148784051563_6853903005990262006_n

Am ajuns in camere, camere imens de spatioase, care, chiar daca aveau trei paturi puteau lejer cinci oameni sa doarma in ele, camere ca la munte. Eu am stat in VILA 6 din cadrul complexului in camera 6 :) Bine ca nu urcam 6 etaje ca deja era dubios :) ))

Am ajuns la restaurant, dar de la mine la restaurant se merge 10 minute pe trepte sau se ia panta in piept si urci in 5 minute maxim. Eu am ales varianta cu panta, chiar si cand s-a lasat noaptea si ma ghidam dupa miros si simtul tactil. Dar imi place adrenalina si la munte, cum sa ajungi la munte si sa nu incerci sa urci pe ceva, sa escaladezi ceva :D

La restaurant, din cauza atmosferei joviale si la provocarea unor bloggeri precum Malaezu si Andreea am avut un scurt moment de mentalism, deja celebru. Am facut doua furculite sa stea cap in cap pe o scobitoare aflata intr-un echilibru precar infipta intr-o solnita :D Restul de amintiri le tin pentru mine ca dupa atata bere si vin cine mai tine minte 🙂 Multumesc WorldVentures pentru ca am avut sansa sa calatoresc alaturi de prieteni care traiesc ca si mine, orice calatorie, orice aventura, intens…

➡ CE INSEAMNA WorldVentures – concluzii

• pentru persoanele care călătoresc mult, intrarea în club reprezintă accesul la tarife mai mici, atât pe segmentul de transport (avion) cât și pentru cazare;
  • pachetele oferite de WorldVentures sunt atractive și pe lângă avantajul prețului redus oferă și garanția petrecerii vacanței alături de un grup cu care împărtășești același gen de valori;
  • parteneriatele încheiate de WorldVentures cu industria hospitality din România poate să atragă numeroși turiști străini, având în vedere că la acest moment compania operează în 30 de țări și a atras circa 200.000 membri în ultimii 4 ani;
  • în cazul în care ești pasionat de vânzări și ai și abilități în acest sens, sistemul de atragere de noi membri te recompensează cu puncte, care mai apoi se transformă în călătorii gratuite sau chiar bani, după cum spuneau reprezentanții WorldVentures;
  • pentru cei care doresc să înceapă acest gen de afacere, care pe termen lung se poate transforma într-o sursă stabilă de venit, compania oferă traininguri cu specialiști în domeniul MLM.